onsdag 9. januar 2008

noe nytt?

hei
nå har eg tenkt til å leggje ut 3 vitsar av og til
bare for å friske opp bloggen

vi starter med dem første menneske på vår jord
Adam og Eva

1
Adam gikk rundt i Edens hage og kjedet seg, så Gud bestemte seg for å lage en partner til ham.
Han sa til Adam:
- for den venstre hælen din og en arm skal jeg lage en partner til deg som er trufast og snill, og som gjør alt du seier ...
- Supert! sa Adam, - men jeg synest at en hæl og en arm er litt mye. Hva får jeg for et ribbein?

2
Eva: - Elsker du meg?
Adam: - hvem ellers?

3
Hvorfor skapte Gud Adam før Eva?
For at Adam skulle få sjansen til å si noe.

eg tar ein til eg

4.
- Hvem er det som går med aviser i himmelen?
- De ti bud, selføgeleg
- Jeg trodde det var Adam og Eva?
- Nei, de gikk jo med blader!


det neste blir advokat vitser så gled dere

Ingen kommentarer: