mandag 19. november 2007

er eg tynn?


eg føler meg veldig tynn!
eg er svolten heile tida
føler meg som eit tynt skjelett som har litt hud på seg
berre gi meg noko so skal eg ete det opp :P
det er ikkje morosamt å vere tynn
er det noko positivt me å kunne telle alle beina man har i kroppen?
man kan faktisk sjå alle beina utanfrå:P
einaste må vere at eg kan sjå når eg har brekt noko

så til dere kanibaler der ute
dere finner ikkje så mye mat i meg så det er berre å gi opp;)
men tilbake til det seriøse

men er det nokon som har nokon feite tips?
som er sunne for eg vil jo vere sunn samtidig som eg legg på meg
eg veg no 40 kilo å
dette har e forska på
i naturfag i fjor så fann eg ut at eg var veldig undervektig
plis kom med nokre tips
treng det verkeleg

alle kleda mine er s
må av og til finne størrelsa på barneavdelinga for dei sa at du er nok for uvanlegtynn til at du kan velge klede herifrå
vil helst sleppe å kjøpe klede der igjen
ein 17 åring som er på barneavdelinga

er svolten før, etter og i eit måltid
er det normalt?

plis legg igjen ein kommentar

4 kommentarer:

palmakristin sa...

spis sjokolade :) men forresten so he ej me kjøpt kle på barneavdelinga fleire ganga, so man trenge ikkje å vere so tynn for å gjere de :P

Robin sa...

nei nei
men eg er ikkje fornøgd me denne kroppen
er flaut å bade
frys heile tida
er det ingen anna vei enn å ete sjokolade for det toler eg ikkje

Anonym sa...

Fiskepudding!!!

Robin sa...

det trur eg ikkje hjelper so mykje :P